Ook vandaag weer vroeg eruit voor de plenaire meeting en de bijeenkomst van het Rigger Committee. Er werd nog even door gediscussieerd over de pilotchute testen en daarna werd het nieuwe Parachute rigger Handboek kritisch doorgesproken en besloten om alsnog om revisie te vragen bij de FAA. Er ontstond een korte discussie over het voorstel van Franse organisatie om een inspectie interval voor hoofdparachutes in de manual op te nemen. Besloten werd om te kijken of dit kan.
Handjes schudden, auto voor de deur laten zetten, Starbucks, tanken en terug naar Lake Elsinore, deze keer via de I8 want er was door de sluiting van de 91 een enorme verkeerschaos bij Corona…..
Onderweg nog even aangehouden voor te hard rijden (65 ipv 55 mijl per uur) maar gered door een Tesla-rijder, die met meer dan het dubbele voorbij kwam scheuren: de interesse werd verlegd….
Uurtje wachttijd door de Bordercontrol en om 19:10 was ik weer in het hotel.
PIA Scottsdale was inspannend maar volop de moeite waard!!